lørdag den 15. august 2009

Behov for nye erkendelser

Det er som om, at tiden p.t. mere er til refleksion over hvor jeg er, end så meget andet. Skuer jeg tilbage er det svært at forstå, at der kun er gået så kort tid, idet så mange ting er vendt op og ned.

Jeg har netop overstået en utrolig intens og berigende ferie med min kvinde, hvor vi har bevæget os tæt ind på hinanden og vi har haft det første møde med vores coach, som har startet en større tankevirksomhed.

Jeg erindrede forleden i forlængelse heraf således , at have læst i et afsnit i bloggen Hans Kvinde, hvoraf det fremgår (citat):

Erkendelserne står i kø i vores indbyrdes samspil. Og Han har netop erkendt, at han har fået øje på skoven mellem alle træerne. Han har netop erkendt, at han har en submissiv kvinde.
Jeg har netop erkendt, at jeg er en submissiv kvinde. Når jeg er Kvinde sammen med Ham.

En sætning fra vores coach, sammen med ovenstående, har rettet mit fokus på, at jeg ligeledes skal til virkeligt at erkende og sanse, at min kvinde er submissiv for at kunne forstå flere af hendes (ny) handlemønstrer. Det giver en del stof til eftertanke; men tegner også konturerne af en tiltrængt ny ramme i forhold til, mine handlemønste og kommunikation i min rolle som dominant.

Det er - for at blive ved citatet - som om jeg begynder at se og ane skoven.

Det er i sandhed en underfundig og spændende tid.

Kærligst




2 kommentarer:

  1. Kære Oscar

    Tænk at få lov til at opleve et helt nyt forhold... med den man har kendt og elsket i årevis. Det er da en gave få er forundt.

    mange gode tanker

    SvarSlet
  2. Kære jer.
    Tak for linket/henvisningen.
    Det er en forunderlig rejse.
    Dejligt at få lov at følge jeres.
    Kærligst,
    H.

    SvarSlet