fredag den 7. august 2009

Sidste oplevelse fra ferielandet

Min sommerferie sluttede for en uge siden, men fordi min kvinde havde yderligere en uges ferie, har vi valgt at blive boende i sommerhuset hvor hun har nydt livet medens jeg har været på arbejde.

Min kvindes ophold i sommerhuset har stort set været uden en trevl på kroppen og det har været en fornøjelse at komme hjem til en kvinde som i mere end en herseende har været varm.

Desværre har det kun en enkelt gang, en tidlig morgen, været muligt at formå at få hende med ned stranden for at bade nøgen sammen med mig. Argumentet, der uden tvivl ikke er den primære årsag, har uagtet den til tider næsten tomme strand været børn på stranden og andre hensyn. Så udover om morgenen har tekstilsvømning været normen.

Til gengæld har ugen budt på rige muligheder for at fotografere. Således også dette lidt uskarpe billede, der var forleden hvor jeg påklædt fik min mad serveret af min kvinde i nøgen tilstand.

5 kommentarer:

  1. Dejligt at læse at i havde en god ferie,at lægge på standen uden en travl på kroppen er erotisk, solen der varmer, duften af hinaden, luften er ladet med erotisk stemning, vandet der kærtegner kroppen,huden bliver følsom på en anden måde, stranden er som skabt til erotisk leg.

    SvarSlet
  2. Uhm... Hvem der bare havde et sommerhus ved vandet.

    Black Matrixx

    SvarSlet
  3. Dejligt at I har haft nogle gode oplevelser. Jeg kan godt lide at billedet viser din kvindes smykke i sine naturlige omgivelser. Synd at man ikke kan se lidt mere af det.

    Hilsen Soher

    SvarSlet
  4. Kære Rosa
    Tak for kommentaren og velkommen til. Det er altid rart at se nye erotikbloggere.

    Kære BM
    Ja, sommerhus ved vandet er rart også selv om det kun er lånt af gode venner. Til gengæld har vi adgang til 3 af den slags, forskellige steder i landet. Desværre rækker økonomien kun til et hus med en meget (alt for) stor grund og have, samt en timeshare andel 2 uger om året i et sommerhus der skal bygges på en ø i Kattegat uden broforbindelse.
    Til gengæld slipper jeg for vedligeholdelse og i stedet har vi efterhånden hvor børnene er rejst hjemme fra råd til at rejse.

    Kære Soher
    Der selvfølgelig mange flere billeder af smykket. Hvis de skal vises på en godt nok anonym blog, så er det hele tiden en afvejning af min lyst til (behov for) at eksponere min kvinde og hendes ønske om intimitet og ydmygelse. Det er en vedvarende dans på en knivsæg og et spørgsmål om at respektere at vi er i en udvikling i vores seksualitet.
    Men jeg oploader nok et par billeder mere.

    De bedste hilsner
    Oscar

    SvarSlet
  5. Kære Oscar
    Et dejligt billede.. kun med antydningen af smykket..*s*

    Er nu også misundelig på sommerhus-ideen..

    SvarSlet