mandag den 17. august 2009

Den tilfredse besidder af en rank kvinde

For snart en måned siden gav jeg min kvinde et smykke til at vedhæfte hendes intimpiercing, som jeg påbød hende at bære.

Mit motiv var flere.

Primært for at sætte mit mærke på hende på en acceptabel måde, idet smykket på en og samme tid synligt tilkendegiver overfor eventuelle beskuere, at her er en besiddet kvinde, samtidig med at det ikke umiddelbart er muligt for min kvinde at tage smykket af, uden at ødelægge det.

Sekundært fordi smykket i kraft af sin vægt også giver min kvinde en konstant påmindelse ved dets bevægelser når hun er uden trusser.

Og endelig var det at forære smykket til min kvinde også en prøvelse for mig selv. Både i forhold til at bestille det, at få det tilvirket og særligt i forhold til at insistere på at hun skal bære det.

Hvis nogen for et par år siden havde fortalt mig, at jeg ville udvise en sådan dominant og krævende adfærd overfor min kvinde, ville jeg i ligestillingens navn - trods lyster hertil - have benægtet det.

Det skortede til en start da heller ikke på småindvendinger fra min kvinde om hvor meget det ville irritere, at hun ville have det indrettet så hun selv kunne tage det af og på, samt at det vil indskrænke hendes mulighed for bl.a. at komme i svømmehallen.

Efter at have båret sit smykke i nu en måned, er jeg den tilfredse besidder af en rank kvinde der, på trods af de begrænsninger i hendes udfoldelse et sådan smykke ligger op til, stolt berettede over for vores coach, at hun betragter smykket som sit tydelige mærke på at hun er ejet - og at hun har efterfølgende meddelt at hun, nu hvor sæsonen for svømning snart begynder, uden at kommentere det, vil gå med og derved stå ved smykket

3 kommentarer:

  1. Kære Oscar

    Du ejer en stærk kvinde. Du må være stolt og tilfreds..*s*

    SvarSlet
  2. Herlig læsning.

    Og ja, man kommer over meget, når først de første hurdler er bearbejdet.

    Har selv 4 pænt synlige piercinger i de ydre skamlæber og valgte med det samme bare at tænke "okay, svømmehal, fint nok - hvis folk kløjs i det, så må det virkeligt være for egen regning".

    Jeg havde på et tidspunkt en læge der gav mig en fur for at have piercinger - jeg skiftede læge. Det gad jeg bare ikke. Jeg er et voksent menneske, der træffer voksne beslutninger, så hvis hun har er problem med det, så må det - igen - blive for egen regning. Min nye læge er helt ligeglad " Nå, det har jeg set så meget af"

    Jeg vil ikke påstå at det har været uden overvindelse for mig, men hvis jeg skulle beskæftige mig med, hvordan andre opfatter mig hele tiden, jamen så ville jeg da kommer i svært bekneb for tid til ret meget andet.

    Så tillykke til jer to :)

    SvarSlet
  3. Hvor er der dejligt at høre at det fungerer så godt for jer. Du har bestemt grund til at være stolt af din kvinde! Og du kan også godt være stolt af dig selv. Det er ikke altid nemt at stille krav, når man samtidig skal være ansvarlig.

    Soher

    SvarSlet