søndag den 14. juni 2009

Prostitution ?

Her for en time siden, lige efter vi var vågnet fra eftermiddagssøvnen i solen ude i haven, nævnte min kvinde i en sidebemærkning, sådan lidt provokerende og lidt spøgefuldt, at hun følte sig som en prostitueret.

Lidt overraskende måtte jeg spørge hvorfor.

Ikke overraskende hang det sammen med at jeg en times tid tidlige på dagen havde foræret hende 4 små røde glaslysestager fra hendes foretrukne brugskunsthandler, med en henvisning til formiddagens erotik og en bemærkning om at: lydige kvinder får gaver - modstridige kvinder bliver "tvunget til at tilfredsstille sig selv".

Tilbage sidder alligevel lidt tanken om min kvinde som min prostituerede. Underlig nok er den tanke slet ikke så frastødende som den ville have været for mindre end et år siden.

Forøvrigt tror jeg nok, at "stillingen blev 1 - 1" da jeg besvarede hende ved at tilkendegive min tilfredshed med hende som prostitueret og meddelte, at hun nok burde afstå fra at komme med ideer af den slags.

1 kommentar:

  1. smiler - som kvinde lære man meget hurtigt det er en win win situation, man får sex, gaver og lov at være ludder, kan det blive meget bedre :0)

    Held & lykke med at dyrke jeres opdagelse ;-)

    Kærligst maria magdalena.

    SvarSlet