søndag den 14. juni 2009

Sådan en søndag morgen

Jeg har en kvinde, der trods alle ønsker om D/s, rummer en person der blev opdraget som en pæn pige - og hvor opdragelsen stadig trækker sine spor.

Den kvinde var i går aftes, efter en lang dag, som en spindende kat efter at være blevet masseret på sin ryg med en ny lækker olie. Lige så meget som hun nød det, lige så meget vred det sig efterfølgende i hende, da jeg tvang hende til selv at masturbere sig til udløsning, med mig liggende ved sin side.
Bøn og udsagn om ikke at kunne "få fat" og at hun var træt, blev kun imødegået af min stædige fastholden og truslen om at så ville jeg fortsætte stimuli, men uden at det ville kulminere i den ønskede udløsning.
Det samtidig med, at hun var påført de håndledsmanchetter hun har et tilsvarende ambivalent forhold til gjorde det ikke mindre nemt for hende, og det blev en sej forløsning.

Det var med det billede på nethinden, jeg for en lille time siden vågnede ved siden af min stadig sovende kvinde. Smuk lå hun afslappet der med sit grå hår, som jeg er meget taknemmelig for ikke længere er farvet i mærkværdige nuancer, men udståler den person som jeg levet med i snart en menneskealder.

Og at jeg, når jeg har konfronteret hendes seksualitet med den pæne pige, ofte har en stille; men veltilfreds kvinde, slog heller ikke fejl. Jeg fik min tilfredsstillelse i hendes mund og nu vil jeg lægge mig til at sove lidt mere medens hun er ude og gå sin morgentur.

Det tegner til at blive en god dag.

3 kommentarer: