tirsdag den 9. juni 2009

Tilbage

For lidt over 2 uger siden havde min kvinde og jeg (sølv)bryllup på en smuk solbeskinnet helligdag.
Først med den traditionelle morgenkaffe med masser af familie, venner og kollegaer, for senere på dagen - sammen med lidt under 50 særligt nære relationer - at fejre den efterfølgende kirkelige velsignelse af vores forhold, som vi ikke fik, da vi 25 år før blev gift på et rådhus.
Da alt foregik i eget regi, har der været meget at foretage sig, særlig før (sølv)brylluppet, men også bagefter. Mange indtryk er først nu ved at bundfælde sig. Særligt vedrørende vores forhold og den udvikling der blev igangsat, da vi omkring årsskiftet erkendte og begyndte at reflektere over vores lyst til at inddrage dominans og hengivelse i vores liv.
Jeg ser derfor frem til, i den kommende tid, igen at have tid til at "nedkradse" mine reflektioner på bloggen.
Kærligst

8 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage... :)
    Jeg vil glæde mig til igen at følge dine reflektioner og tanker..

    fannie

    SvarSlet
  2. Tillykke med (sølv)bryllupet.
    Jeg glæder mig til at følge din blok.

    Freja

    SvarSlet
  3. Tillykke med sølvbryllupet. Glæder mig til at læse med fremover.. :)

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke med jeres sølvbryllup fra mig. Glæder mig til at læse dine skriblerier.

    Black Matrixx

    SvarSlet
  5. Tillykke med sølvbryllupet..jeg er også med på en "kigger"

    lizzy

    SvarSlet
  6. Dejligt at se dig tilbage her. Og igen, igen: Tusind Tillykke med dagen, med bekræftelsen og med jeres nye, dejlige liv med høj grad af opmærksomhed i forhold til hinanden :-)

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med (sølv)brylluppet.

    Også jeg glæder mig til at læse mere om jeres udvikling.

    Soher

    SvarSlet
  8. Kære alle
    Tak for jeres venlige hilsner
    Kærligst

    SvarSlet