lørdag den 10. april 2010

En debut

Lagde i går aftes en træt og tilfreds kvinde i seng efter min brug af pisken på hendes krop, der endte med at blive rød, prikkende og varm krop.

Ingen tvivl om at denne min første brug af pisken ikke for alvor var fysisk belastende og kun frigjorde en behagelig tilstand i min kvinde; men seancen var mentalt ret så overskridende for mig.

Det var derfor også mig der lå længe og efterbehandlede indtrykkene og havde svært ved at falde i søvn.

Morgenen har været utrolig øm og præget af en dyb dialog om hvad var det nu lige der skete.

Sidder lige nu, hvor min kvinde er ude at gå, og smiler samtidig med at jeg gennem vinduerne i mit arbejdsværelse kan se ud over skoven og markerne - og har besluttet mig for at dette bliver en god dag.

Kærligst

2 kommentarer:

  1. Dejligt :-)
    En god start på dagen er en dejlig nats samhørighed og intensitet.

    SvarSlet
  2. Forstår så udemærket hvordan du har det, og alle de indtryk man har efter en seance. Intensiteten mellem de 2, den dybe kontakt der opstår.. så vidunderligt.
    :)))

    SvarSlet