søndag den 4. april 2010

Om mit manglende påskeæg

Min kvinde er mor med et meget stort M. På trods af voksne børn har det været vigtigt at sørge for påskeæg til de små pus.

Og havde det ikke været for flere blomsterhandleres manglende lyst til omsætning i km. omkreds var mit påskeæg til min kvinde ikke blevet af chokolade.

So far so good - og hvor er så overhovedet pointen?

Efter lang tids tilløb med bekendelse til, leg udi og til vores begges tilfredsstillelse, udlevelse af stadig mere seriøs D/s i vores seksualitet og dagligdag er der så småt ved at komme struktur på den lyst vi begge har til at lege med min kvindes fysiske underkastelse og lyster gennem påførelse af smerte med pisk.

Dog ønsker jeg mig yderligere et slagredskab - et redskab vi så praktiseret i gode venners selskab i går aftes - til min stadig lille samling.

Her til aften spurgte jeg spøgefuldt til hvorfor jeg egentlig ikke havde fået et påskeæg. Det forhold kunne jeg godt se ramte et eller andet og det førsteforsøg blev at det var hun ked af og et jeg kunne tage det af børnenes som endnu ikke er overleveret.

Inspireret af aftenen i går, gik djævlen i mig og jeg påpegede at sådan spiller klaveret ikke - og at jeg som kompensation ønsker mig det omtalte slagredskab, og at jeg forventer hun går ind i butikken i København og egenhændigt køber det.
Dette ønske bekom på ingen måder den pæne pige i min kvinde som kom med mange gode begrundelse for hvorfor hun ikke lige skal til staden indenfor de næste dage. Hertil var mit svar, at hvis hun ikke vil gå ind og købe pisken, så vil mit krav til hende blive øget ved at hun i stedet får en kuvert som jeg forventer hun ydmygt skal give til indehaveren af butikken og at jeg ikke nødvendigvis blot redegør for min bestilling.
Det var en lidt tøsefornærmet kvinde som lagde sig til at sove efter et par påskedage der foreløbig har budt på flere indtryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar