torsdag den 9. juli 2009

At eje, eller blive ejet - et nyt smykke

Med min baggrund på venstrefløjen og min kvindes ditto - oven i købet kombineret med en fortid i kvindebevægelsen - vil det i størsteparten af omgangskredsen ikke være velset, at tale om at "eje sin partner" eller at "være ejet".

Det er ikke desto mindre hvad min kvinde og jeg indbyrdes taler om og de følelser vi forsøger at forholde os til og kapere.

Min kvinde fik på min foranledning en intimpiercing for nogle måneder siden, og er principielt ikke afvisende overfor piercinger i brystvorterne; men er endnu ikke klar. I stedet var hun for et par uger siden, og til min overraskelse, åben over for at få et permanent vedhæng i sin intimpiercing, som hun synes sidder og gemmer sig mellem hendes kønslæber.

Jeg har derfor fået min vanlige guldsmed til at fabrikere et sådant vedhæng. Smykket er netop afhentet og hun får det senere i aften. Det er endnu ikke er præget og jeg vil lade min kvinde få indflydelse på udsmykningen af smykket.

Sikkert er dog, at hun har meddelt, at hun vil have mine initialer præget ind på den ene side af smykket - fordi hun derved føler sig ejet.

Udsmykningen af den anden side af vedhænget, vil jeg lade være op til hende og guldsmeden at bestemme hvorledes det skal ciseleres.

5 kommentarer:

  1. Ohh romantisk - jeg føler et tillykke er på sin plads. Dejligt at følge jeres udvikling.

    SvarSlet
  2. Dejligt :-)
    Det er ganske særligt og bidrager til at føle sig som den udvalgte.

    Ha' en rigtig god sommer, vi drager mod syd i dag og *glæder* os til at være uden tøj i 2 uger - sammen med tusindvis af andre mennesker. Det er også helt specielt - og meget frigørende.

    Kærligst,
    H.

    SvarSlet
  3. Åh ja, hvem der havde en mand, som ville give sådan en gave, sådan en tilkendegivelse af hans kærlighed til mig...

    Tillykke til jer begge og god sommer!

    SvarSlet
  4. Kære Laura, HansKvinde, Hun & tøseliv

    Tak for jeres kommentarer. Havde først lidt svært ved at forstå lykønskningerne; men forstår nu hvad I mener. Ja smykket er, nu hvor min kvinde har besluttet sig for de to sammenslyngede forbogstaver, nok den ring vi aldrig fik da vi blev gift fordi jeg ikke går med smykker. Godt set!

    I ønskes en fortsat god sommer fra en solbeskinnet plet i det vestligste, der atter i dag har budt på solbadning, m.m. i klitterne.

    Kærligst

    SvarSlet