lørdag den 11. juli 2009

Et nyt smykke, 2

Den gave, i form af det smykke som jeg fik min kvindelige guldsmed til at udføre, er nu overdraget min kvinde. Fra at være en løs tanke min kvinde formulerede - uden at tænke over at jeg ville have modet til at gå til guldsmeden og bestile det - var det pludselig torsdag aften en realitet.

Stor var forlegenheden over dagen efter at skulle til guldsmeden for at få det ciseleret og ved samme lejlighed få det slebet så det bliver lettere at bære i hendes piercing. Hun valgte derfor at omtale det som et vedhæng til en ring i øret, hvilket guldsmeden valgte at spille med på.

Motivet bliver forbogstaverne i vores fornavne der slynger sig ind i hinanden. Lidt for "royalt" efter min mening, men alligevel ganske smukt.

Tilbage er kun at hente smykket når det er færdigt en gang i næste uge og at min kvinde så begynder at gå med det - og så at se om piercingen i klitorisforhuden kan bære det lettere smykke. Ellers venter en piercing nederst i den ene kønslæbe.

Kærligst

3 kommentarer:

  1. Kære I to.
    Ikke for at tage modet fra jer. Men da jeg i sin tid fik en piercing netop i klitoris forhuden - i øvrigt af respekteret og anerkendt piercer, blev jeg kraftigt frarådet at bære nogen form for vedhæng i ringen.

    Der skan gå rigtigt meget galt. Alene friktionen mellem smykke og det omgivende køn, når hun bevæger sig vil trække i. Nok ikke meget, men alligevel nok til at I risikerer ringen trækkes skævt. Det er meget følsom hud den hænger i.

    Det er altså ikke kun et spørgsmål om, hvorvidt pieringen umiddelbart kan bære det, men i højere grad for netop denne type, det daglige slid og træk der uværgeligt vil komme.

    Pas på med det og overvej en i kønslæberne istedet og ellers rigtigt god fornøjelse :)



    J

    SvarSlet
  2. Jeg har sådan en piercing, og har båret hans navn i forhuden på klitoris. Jeg elsker at gå med den, og føler mig nøgen uden. Men det er rigtigt, at huden er blevet en smule længere, og jeg har faktisk sat en tykkere ring i piercingen, da den er blevet udvidet. Jeg kan godt lide at mærke den, når jeg går - går altid uden trusser, så jeg kan rigtig mærke den. Jeg ønsker jer tillykke med det nye smykke.
    Tut

    SvarSlet
  3. Kære HDA
    Tak for din bemærkning. Hensynet til min kvindes sikkerhed må på intet tidspunkt for alvor tilsidesættes til fordel for mine ønsker.
    Efter at have båret sit smykke i nu en måned har ingen af os konstateret gener, Det er en rank kvinde der, på trods af de begænsninger i hendes udfoldelse et sådan smykke ligger op til, stolt berettede over for vores coach, at hun betragter det som sit tydelige mærke på at hun er ejet - og at hun har valgt at stå ved det nu hvor sæsonnen for svømning med veninden snart begynder.

    Kære Tut
    Tak for dine bemærkninger og din tillid. Min kvinde tilkendegiver stort set de samme følelser som du, og mærker særligt smykkets bevægelser når hun er uden trusser.

    SvarSlet