mandag den 8. marts 2010

En kort status

Vi sad i går aftes og talte sammen i forbindelse med at jeg ville opdatere vores parprofil. Det gav anledning til en første status over lidt mere end et års intens udvikling.

To kontakter er til stor glæde blevet etableret, men ikke mindst har vi gennemgået en mental udvikling. I vores forhold gennemsyres vores indbyrdes seksualitet for alvor af en udlevelse af dominans og underkastelse. En udlevelse, der føles som en befrielse og en tilfredsstillende rollefordeling - og hvor vores begges lyst til at lade hende bruge af flere træder tydeligere og tydeligere igennem.

Ligeså er vores hemmelige kasse med legetøj blevet erstattes af en mindre taske for at få plads til de piske, der for kort tid siden er blevet erhvervet med henblik på at udleve ønsket om yderligere en fysisk dimension af underkastelsen.

Sideløbende kan jeg konstatere, at behovet for at bearbejde mine indtryk gennem denne blog er mindre end tidlig, hvorfor jeg overvejer om ikke tiden er kommet til at lukke bloggen - og se om behovet for at skrive skulle komme på et senere tidspunkt.

Indtil videre har jeg affundet mig med at jeg p.t. er mere læsende end ydende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar