mandag den 29. marts 2010

Om fascinationen af intimpiercing

Jeg er fascineret af visse typer piercinger. Ikke dem alle, specielt synes jeg ikke at piercinger i ansigtet er særligt klædelige.

For nyligt blev jeg i en mail via vores parprofil af et par bedt om et detaljeret billede af min kvindes piercing.

Det billede er jeg ikke umiddelbart begejstret for at udlevere, da jeg ikke kender de pågældende og dermed ikke kan stole på om billedet forvaltes respektfuldt.

Forespørgslen fik mig imidlertid til at opsummere. Konkret har jeg overfor min kvinde tilkendegivet, at når hun er klar, vil jeg at hun får en til tre ringe i hver kønslæbe. Og når det sker vil hendes smykke der i dag bærer i hendes klitoris forhud blive flyttet ned til den nederste ring Det for at minimere trækket, som har medført at ringen er blevet skiftet ud med en lidt tykkere ring, men som igen har udvidet hullet en smule.

Udformningen af hendes smykket er bevist valgt af mig, fordi det skal hænge i sin 5 cm lange kæde og tydeligt vise en eventuel tilskuer, at her er der tale om en mærket kvinde.
Min kvinde var i starten ikke altid lige glad for smykket, som hun nu har båret i et lille år og bad i begyndelsen et par gange om hun kunne få det af. Det afviste jeg og nu tilkendegiver hun, at hvis det er det jeg vil - så vil hun bære det med den stolthed det giver.

Smykket har kun været fjernet en gang hvor hun skulle til læge, men hun måtte acceptere at ringen i forhuden ikke kom ud ved den lejlighed. Konkret sidder smykket fast ved at ringen går igennem en ring i enden af den kæde smykket er fastgjort til. Smykket kan derfor ikke tages ud, med mindre jeg åbner selve ringen i piercingen.

Forude venter nu, at jeg har sagt til min kvinde, at vi skal igen skal til at begynde at gå i svømmehallen sammen - hvilket hun tog lang tid om at vende sig til, bare som glatbarberet.
Hun har i den forbindelse prøvet at gemme smykket imellem kønslæberne, hvilket kan lade sig gøre, men det har en tilbøjelighed til at smutte ud - også ud af siden på et par trusser.

Men som den kvinde hun er, er jeg ganske overbevist om at hun vil følge mig - og gennemføre at klæde om og vasker sig i andre kvinders åsyn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar