søndag den 14. marts 2010

Prostitution - nok en gang

Der er seksuelle handlinger som min kvinde endnu ikke ynder at yde, men som hun medgiver ligger indenfor hvad jeg med rette (og til tider gør) kan kræve af hende - og som hun medgiver tænder hende i forhold til at blive tvunget, og som hun gerne vil kunne yde uden hendes nuværende reservationer.

På samme tid har min kvinde i et stykke tid købt lidt flere sko og kjoler end godt er - og har accepteret, at jeg har meddelt, at hvis hun for en tid skal have flere af dem, så skal hun bede mig om lov - hvilket hun i overensstemmelse med sin natur har respekteret.

Derfor var den en kælen kvinde, der her til morges hvor vi lå i sengen, kunne berette om en reollignende ting af jern og med kakler hun gerne vil have til sit ny-istandsatte køkken.

Stillet overfor, at jeg egentlig ikke synes det omtalte møbel er noget særligt, men som jeg ved at hun gerne vil have - samtidig med at hun betragter køkkenet som sit domæne, hvor jeg ikke i samme omfang huserer, da jeg kun står for den daglige aftensmad, men ikke bager, vasker op med mere - for en djævel i mig.

Derfor lå det ligefor, at præsentere hende for et tilbud. Aftalen blev i al sin enkelthed, at hun skulle svare på hvorvidt hun er villig at levere den omtalte seksuelle ydelse et antal gange hun endnu ikke ved.

Ønsket om at erhverve det pågældende møbel må have været høj, idet hun ikke var længe om at svare bekræftende. Alternativt har jeg været lidt for blind på hvor meget det tænder hende at blive tvunget til at gøre de ting "hendes pæne pige side" ikke er komfortabel med.

Faktum er, at hun har et "arbejde" forude - og at jeg nyder forventningens glæde.

1 kommentar: