torsdag den 19. marts 2009

Et snapshot

Det er med stor tilfredshed, at min kvinde gør sig store anstrengelser for at efterleve mine forventninger til at hendes påklædning matcher mine ønsker om tilgængelighed og at hun står til rådighed.

Kjolen hun havde valgt den dag var nok mere kort end hun havde regnet med og medens vi var ved præsten for tilrettelæggelse af velsignelsen var det med stor fornøjelse at iagtage, at hun var nødt til at have fokus på ikke at blotte sig.

Kunne ikke stå for at tage et ubemærket snapshot med kameraet under bordet da vi var kommet hjem og inden vi begge skulle tilbage til vores respektive arbejdspladser.
Kærligst

3 kommentarer:

  1. Netop her er du en god Dominant. Det er godt, at hun har fokus på ikke at blotte sig. Hun skal være i kontakt med sin sensualitet.

    Kh,
    H.

    SvarSlet
  2. Jeg smilede da jeg læste indlægget. Lyder som om du morede dig lidt over hendes anstrengelse for at bevare sin tækkelighed. Sådan kan man også teste sin kvinde ;0)

    SvarSlet
  3. Kære Kyria
    Ganske rigtigt. Jeg finder i hverdagen generelt stor nydelse og tilfredstillelse i at min kvinde samtidig med at hun er smukt påklædt og tilgængelig, er nød til at være bevist om at hun kan blive eksponeret.
    Stor var imidlertid - og bagefter med et stort smil på munden for os begge - at konstatere, at den lidt usikre præst vi kun havde talt med pr. telefon, lige netop havde fået sit første embede og at vi kunne have været hans forældre. Jeg er ikke sikker på hvorvidt han tidligere har haf besøg af sognebørn som sad så fokuseret på stolen for at undgå at kjolen gled op.
    Kærligst

    SvarSlet