mandag den 30. marts 2009

Alene - påskeferie

Har brugt dagens første timer efter hun stod op og tog på arbejde, på at nyde roen og indstille mig på min ferie de næste 12 dage, hvoraf de første 3 dage er alene.

Dagen startede - som den ofte har gjort, siden vi traf beslutning om at ændre rollerne i vores samliv - med doven elskov. Oftest startende med mig som den, der uden hendes opfordring og for egen vinding skyld trænger ind i hende, imedens hun endnu er i en tilstand mellem sovende og ikke helt vågen. Lidt efter med hende som begyndende vågen og nydende.
Sært nok har jeg tidligere været den som uden at ænse hende fortsatte søvnen, når hun står op for sin daglige motion; men nu starter dagen ofte med en lyst til at starte denne med at besidde hende. Og egentlig er min nydelse herved primært mentalt, idet min morgenerektion sjældent fører til en egentlig udløsning.

Derfor afsluttes vores morgenerotik oftest ved, at jeg byder hende at afslutte sin forløsning ved at onanere synligt foran mig, hvilket hun ikke tidligere har brudt sig om, men praktiserer nu synligt nydende og nu betydeligt mere højlydt.

Nu midt på formiddagen, efter at have sovet et par timer, står dagen på oprydning efter kattens mord på en uskyldig fugl, den har bragt ind i huset gennem kattelemmen. Fjer og indvolde ligger spredt rundt i 4 rum, fyret er gået ud og en bunke af mine skjorter ligger og venter på at blive strøget. Ligeså ligner køkkenet - hastigt forladt da gårsdag aftes begær satte ind - et bomberamt lokale.

Alt i alt, ser det ud til, at den første feriedag kommer at gå med indendøres sysler og ikke i mit værksted som planlagt.

Derfor er en lydbog med Stig Larssons anden bog sat i PCén, de to første skjorter er strøget og variationen i dagens arbejde bliver strygning af skjorter kun afbrudt af oprydning.

2 kommentarer:

  1. Tilfredsheden lyser ud af dit indlæg her - hvor dejligt at læse. For pokker! Det er jo sådan, det skal være :-)

    Tillykke.
    Kærligst,
    H.

    SvarSlet
  2. Ønsker jer en rigtig god Påskeferie.

    SvarSlet