fredag den 27. marts 2009

Weekend

Endelig weekend.

Gik for et par timer siden op for at vække min kvinde, der efter en lang arbejdsuge havde lyst til kort eftermiddagslur.

Før vi så os om, blev dette til et samleje, der gentagne gange blev behageligt afbrudt af intense spørgsmål til hinandens lyster og drøftelser af nye muligheder og stillinger som jeg bedst husker fra min hede forelskelse for lidt mere end 25 år siden. Den forelskelse, som dengang blev forkortet på grund af en eller flere samlejer uden prævention, som igen resulterede i vores f'ørste barn.

Under samlejet blev jeg igen påmindet om de nye dybder i min kvinde. Stille og lidt genert bekendtgjorde hun et mangeårigt oprigtigt ønske om at blive taget af en eller flere mænd i mit nærvær.

Efter en sådan start på weekenden, har jeg intet mod, at den nu står på 2 timers koncentreret oprydning, badeværelsesrengøring og efterfølgende madlavning.

Jeg vil trække en god flaske rødvin op til i aften, og i morgen står den på tur til København for at prøve og købe af et ordenligt taljekorset til afløsning for det gamle postordrekorset som hun aldrig rigtigt fik brugt.
Kærligst

2 kommentarer:

  1. Skønt! :-)
    Måske det ville være en idé at besøge en klub?

    Så er det frit for, om I vil deltage eller bare kigge.

    Jeg glæder mig sådan over, at I har taget hul på drømmene og fantasierne. Hvor er det smukt.

    Nyd det. Glæd jer over processen.
    Knus,
    H.

    SvarSlet
  2. Dejligt - nyd jeres tur, glæder mig til at høre om I fik købt noget.

    SvarSlet