onsdag den 15. april 2009

Jeg forundres, 2

Vi var i den forgangne påske til en frokost ved nære venner, hvortil der også var inviteret en række par vi kender godt, men med hvem vi ikke er helt inde i kliken sammen med.

Ved frokosten gjorde værtinden et forsøg på, at gøre flere af kvinderne opmærksomme på de ændringer i vores parforhold som hun - uden at kende baggrund og omfang af - syntes at have iagtaget ved os. Det skete på en lidt kikset måde ved, at foreslå, at de skulle spørge min kvinde hvad hun har gjort siden hun nu stråler og i den grad har min opmærksomhed.

Jeg fik heldigvis forpuret dette ved at bede hende om at stoppe dialogen. Det var lidt pinligt sådan at genere værtinden, men min kvinde var svært tilfredshed med udgangen.

Før vi gik i seng i går sad vi og forundredes over, at den lille del af vores transformation der er synlig er genstand for så stor iagtagelse - og hvad der ville være sket, hvis min kvinde havde bekendtgjort:

  • at hun står til rådighed seksuelt, og at dette indebær mulighed for samvær når jeg ønsker dette
  • at hun er omfattet af begyndende regler for hendes påklædning og adfærd,
  • at hun nu har daglig sex med mig, nogle dage flere gange på en dag,
  • at hun sammen med mig har en parprofil med henblik på sex med andre,
  • at hun har bekendt sin lyst til at blive taget af flere mænd og ønsker at udleve denne sammen med mig,
  • at hun på min foranledning for nylig er blevet piercet i skødet,
  • at hun ønsker og forventer at min fulde kærlighed også kan omfatte min fysiske magtudfoldelse.

Det ville nok have vakt nogen opsigt ved påskefrokosten og givet anledning til andres forundring.

3 kommentarer:

  1. *griner højt*
    Ja, hvad ville der egentlig være sket?
    Vi er jo nok ikke alene om at have disse tanker og lyster - men de fleste taler nok ikke højt om dem endsige tager konsekvensen af det.

    Mon de overhovedet ville turde tage det alvorligt, tage det ind og åbent gå ind i en snak om det?

    Jeg føler, at nogle ting skal have lov at være private. Til et almindeligt middagsselskab hører denne snak ikke rigtigt hjemme - i hvert fald ikke i detaljer. Når værtinden nu spurgte, kunne et svar måske være mere generelt og handle mere om den opmærksomhed og energi, som I lægger ind i jeres indbyrdes relation - end ligefrem at udpensle detaljerne ;-)

    Dejligt at høre, at din kvinde stråler. Vi har oplevet det selv og læst om det på Taken in Hand. Kvinder stråler, når de får opmærksomhed nok, tror jeg. På den måde har alle det godt ;-)

    Kh,
    H.

    SvarSlet
  2. Dejligt indlæg! *S*

    Dejligt at høre at I blomstrer sammen!
    I har fundet essensen ved ikke at fastlåse hinanden - Smukt!

    Lige dét var der mange der kunne lære rigtig meget af!

    De bedste tanker herfra!

    SvarSlet
  3. Jeg har en hobby.. jeg "samler" på lykkelige parforhold.. og en besøg på din blog giver mig blod på tanden, når det ellers kan føles lidt omsonst.. *s*

    SvarSlet