torsdag den 9. april 2009

Jeg forundres

Hvad blev der af min kone?

Siden vi sammen blev enige om at tage på denne rejse ud i D/s har jeg fået en kvinde.

Den kvinde jeg for indtil for kort tid siden, oftest kaldte min kone har i hvert fald gennemgået gennemgået en transformation af de større og er specielt i forhold til sin seksualitet forandret.

Efter endnu et vennepar i går bemærkede forandringen og spurgte hvad der er sket - og hvor kvinderne efter maden havde set på "brudekjolen" og drøftet kvindeting, imedens han og jeg drak cognac - var det en åbenlyst liderlig kvinde som efter gæsterne var kørt nærmest krævende insisterede på sex. Det på trods af, at vi begge havde haft en lang dag i haven og at hun normalt ville have insisteret på at sove.

Ligeså var denne morgen tid for iagtagelse af endnu en ændring.

Dagen startede med en kvinde som vågnede før jeg, og dovent krøb ned under dynen og tog mit lem i munden for efterfølgende at ride mig.
Lige så meget jeg holder af hendes blowjob, så har jeg af en eller anden grund ikke længere særligt meget lyst til at hun rider mig - og ret hurtigt var vi da også i en position, hvor jeg havde mulighed for at tage hende dybt og med hendes ben solidt fikseret over min skulder.

Vi havde efter hendes udløsning en dyb dialog om vores seksualitet - og glædelig var hendes bemærkning, til min reservation overfor andet end at hun tager mig i munden, at hun faktisk også fortrækker at blive taget.

Og for at fuldende begivenheden, sluttede hun efterfølgende vores morgenerotik med at tage min udløsning i munden. En ting der indtil for kort tid siden var hende afgjort imod.

Så jo, jeg forundres over min kvinde - elsker hende meget højt, ser frem til vores videre rejse og ønsker i forhold til vores seksualitet ikke min kone tilbage.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt at læse. Jeres kærlighed er åbenbar :-)
    Min egen erfaring i forhold til min lyst er, at det er som at tænde på en knap - på den måde forstået, at når vi har dyrket sex, har jeg mere lyst i den nærmeste tid.

    Så, hold kadencen oppe :-) Det lønner sig ...

    SvarSlet
  2. jeg bliver i så godt humør når jeg læser din blog. Skøn....smuk læsning.

    SvarSlet
  3. Til H
    Tak for dine råd og søde kommentare, som du ved jeg værdsætter ... Og ja, det lønner sig at kadancen er klart oppe.

    Til tøseliv
    Tak for din bem. Glæder mig hvis mine tanker om mit liv med min kvinde gør dig i godt humør. Egentlig har det ikke været så svært. Alt hvad det krævede, var at erkende og tale åbent med hende om hvad det i bund og grund er jeg/vi ønsker.

    SvarSlet