lørdag den 11. april 2009

Sådan en tidlig lørdag morgen

Vi kom sent hjem i går aftes efter en lang påskefrokost i venners lag - og min kvinde krøb til køjs med det samme og jeg umiddelbart efter.

Jeg vågnede lidt over fire morgen og havde lyst til min kvinde, men besindede mig og gik i stedet ind og læste et par blogs. Cirka en halv time efter krøb jeg tilbage til min kvinde og lagde mig tæt op af hende samtidig med at jeg med mine fingre tiltvang mig adgang til hendes skød.

Halvt i søvne forespurgte hun til tiden og imedens hun lå og smånød mine kærtegn fik hun formuleret, at hvis jeg absolut skulle vække hende, så syntes hun, at jeg skulle tage hendes udfordring op og starte dagen med en tidlig tur i skoven.

Vi har for relativt kort tid siden købt et hus udenfor byen omgivet af marker, kun en nabo og direkte adgang til skoven fra vores baghave og dette bliver vores første forår på denne adresse.

Hendes udfordring var derfor tillokkende og turen bød på rådyr i spring, solopgang, en bøgeskov der står klar til at springe ud og en tur forbi søen hvor jeg med mit kamera fangede hende i positur.

Og nu tilbage to timer senere kryber vi tilbage i sengen for at genoptage min oprindelige aktivitet før en ny dag tager sin begyndelse.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dejligt. Jeg er helt misundelig. Måske vi en dag mødes og går en tidlig morgentur sammen ;-)Det kunne være inspirerende at dele tanker i den tidlige morgendis.

    Eventyrligt.

    SvarSlet
  2. Som du selv siger, måske. I givet fald har vi ruten, og som du nævner er gåture på det tidspunkt fantastiske til at dele tanker eller bare dele stilheden og filosofere.
    Kærligst

    SvarSlet