tirsdag den 17. februar 2009

At skrive en profil

Jeg havde troet, at det at skrive en profil ville blive den afgørende prøve. Ville jeg være i stand til overhovedet at formulere hvad det er vi vil, ud over at jeg ønskede at følge op vores fantasier om at inddrage andre i legen og at der i vores forhold og særligt de udtalte seksuelle lyster nok altid har ligget en uafklaret lyst til at udleve D/s.
Det var så men ikke så svært, at formulere den første profil, og på kom den. Men derefter har de sidste par uger været en lang revidering af vores profil i takt med, at specielt jeg er blevet mere afklaret med hvad det er vi ønsker.
Vores fælles samtaler, og i særdeleshed mine refleksioner har medført en af Rigets nok mest redigerede online profiler, hvor forventninger og ønsker er blevet raffineret og præciseret i en lang proces. Der er dage hvor jeg hader min universitetsuddannelse og hang til meget lange og indskudte sætninger,
Tilsvarende har jeg også været igennem en proces med de billeder profilen er garneret med. Fra det oprindelige platte nøgenbillede af mig selv taget i spejlet, har jeg over 14 dage været igennem et lynkursus i fotografering.
Borte er de billeder af hende der viste for meget hud og fokus er på det billede der pirrer mig. Jeg er ikke sikker på at min kæreste synes jeg var så tillidsvækkende, den dag jeg "beordrede" det nyeste undertøj frem - og så op og slange sig på sengen. Af de næsten 100 billeder, er der under 10 som ikke er vulgære og kan bruges. Jeg imødeser en lang proces med kameraet; men kunne med glæde også konstatere, at de få anstændige vakte en vis anerkendelse fra hende og et tilsagn om at dette skal gentages.
I forbindelse med profilen har jeg arbejdet med at få siet alle platheder og standardforkortelser som f,eks, "mmp", "ppm" og lignende ud. Tilbage er efterhånden en række acceptable formuleringer og overvejelser om hvad det er vi forestiller os mødet med de ukendte skal tage sit afsæt i.
Tilsvarende har det været en opgave, at beskrive vores seksualitet som den er i dag Et særligt fokus har været på et af de forhold hvorved min dominans kommer til udtryk, nemlig i forhold til det krav jeg har til min kærestes påklædning. Både fordi det at klæde sig smukt og feminint er en stor fryd for mig; men også fordi en række af de krav jeg stiller til min elskede, samtidig tvinger hende til at acceptere sin seksualitet, ved enten konstant at være opmærksom på at kollegaen ikke ser at strømpen ikke er en strømpebuks men en rigtig strømpe - eller at ved at blive tvunget til at acceptere og være stolt over, at man er den man er, selv om den kvindelige kollega måske ikke billiger den påklædning.
Processen, med skrivning af en profil har været en langstrakt proces med små stadige krøller og sætninger der kan raffineres

1 kommentar:

  1. Pyhaa, hvor jeg husker udviklingsprocessen. For udvikling kan man godt kalde det man gennemgår, når man forsøger at definerer sin erotiske identitet i en profiltekst. Vores er løbende gennemgået og udsat for justeringer, dels fordi vores preferencer ændres med vores seksuelle udvikling, men også for tydeligt at udspecificere, hvad vi leder efter. Ærgeligt så, at vi til stadighed får henvendelser fra andre profiler, der tydeligt ikke har læst endsige de første 2 linier.

    Gad vide hvor I har oprette profil? ;0)

    SvarSlet