tirsdag den 17. februar 2009

Ringen

Mine kæreste fik i sidste uge den piercing, jeg har bedt hende om.

I mandags, for 10 dage siden, sendte jeg hende en mail til hendes arbejdsplads. Her skrev jeg til hende, at hun onsdag eftermiddag skulle hente mig på stationen i den nærliggende provinsby - og at hun skulle være iført hofteholder, tynde strømper, matchende bh og at hendes kjole skulle være glat og præcentabel.
I mailen stod intet om hvad hun skulle, men at hun ville få en behandling i trygge og sikre rammer af en professionel person. Jeg skrev også, at hun ikke skulle fotograferes eller noget der ville krænke hende seksuelt; men at jeg ikke ville drøfte det yderligere - og at hvis hun ville, skulle hun kun svare ja til tilbudet.

Forinden havde jeg i en skønhedsklinik telefonisk bestilt den store ansigtsmasage, kursus, og en afsluttende make-up, samt aftalt med klinikassistenten, at hun skulle meddele min kæreste, at jeg havde bedt hende om at foretage en piercing - men at hun selv kunne vælge mellem en klitorisforhudspiercing eller piercing af brysterne.

Jeg blev om onsdagen hentet på stationen af min kæreste, som sofistikeret havde forsøgt at udspørge mig, ved at spørge til mine krav til hendes beklædning.

Selvfølgelig havde hun markeret et lille demonstrativt oprør, ved ikke at komme i de smukke tynde transparente strømper og den smukke blonde hofteholder jeg havde meddelt hun skulle komme i.
I stedet var hun iført de tættere strømper og den ny 6 strap girdel hun valgte, da vi for kort tid siden var i København for at se på korset til hende.
Vi kørte til parkeringspladsen overfor klinikken og først 2 - 3 sekunder før, blev hun klar over, at det var netop her vi skulle ind. Her afleverede jeg hende og tog bilen hjem, for først at hente hende små 3 timer senere.

Da jeg kom tilbage fandt jeg min kæreste fortsat ved make-up bordet og intet var at se - og jeg havde bestemt mig for ikke at spørge.

Svaret fik jeg da jeg betalte for behandlingen og de præparater som jeg ikke havde tænkt over selvfølgelig ville følge med.
Det var en regning på ca 5.000 kr. hvoraf præparaterne stod for de ca. 3.000 kr. Da, og først da, var jeg klar over, at der i regningen indgik en piercing, og blev stolt over at jeg ejer en kæreste der er villig til at følge mine ønsker.

Jeg betalte uden at kny - godt vi har en konto til investering i huset - og er glad for hver en krone jeg brugte.

På vejen hjem fandt jeg ud af, at hun havde fået beskeden om at hun skulle tage stilling til enten en klitorisforhudspiercing eller piercing af brysterne med det samme i behandlingsseancen. Hun meddelte også - at hun kort havde sagt hun ville overveje piercingen og havde spurgt til en eventuel navlepiercing; men med det samme selv havde bedt om klitorisforhudspiercingen.

Jeg blev også klar over, at det ikke havde været smertefrit. Så jeg må nok indstille mig på at vente lidt med at anmode hende om at få piercet sine brystvorter. Men på den anden side, sådan var det også da vores første blev født, og vi har da fået en mere. Så mon ikke!

På vejen hjem måtte jeg også, i overenstemmelse med vores ønsker om en mere D/s livsstil, træde i karakter og sige, at hendes anger over at have brugt så mange penge, skulle hun ikke bekymre sig over, idet hver en krone vi havde brugt, var brugt på at få den kvinde jeg elsker til at ståle. At udøve sin dominans overfor sin elskede i den situation var en dejlig følelse.

Det var en smuk kvinde jeg dagen efter så på, medens hun lå og sov middagssøvn på den eneste feriedag vi fik i vinterferien. Jeg var på det tidspunkt forventningsfuldt ventende på at få mulighed for at kærtegne hendes skød; en fornøjelse jeg måtte vente på indtil i går aftes, hvor vi stadig forsigtigt fik mulighed for at dyrke sex. En glæde som det fuldt ud har været en uge på pinebænken værd. Det har i stedet været en uge som har budt på megen intimitet, kys og kærtegn og en stadig voksende følelse af, at vores beslutning om at udleve den D/s, som har ligget latent i en stor del af vores ægteskab, var rigtig.

Jeg tør i disse dage godt sige, at jeg er en lykkelig mand, som er min ægtefælle gennem snart 25 år meget taknemmelig.

Kærligst

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt at mærke den varme og kærlighed til din kvinde, der strømmer ud af dit indlæg. Fantastisk at kærligheden stadig kan udvikle nye og spændende dimensioner, selv efter 25 år.

    Hun er en heldig kvinde, sådan af blive forkælet og nusset om. Det kan hun kun komme til at stråle af.

    PS... Netop en forhudspiercing er mit store ønske, og dit indlæg gør mig kun endnu mere opsat på at få den.

    SvarSlet